Måndag

Idag har våra skolkort kommit, gud va bra det blev! :D väntar på att nån som är mindre lat än mig ska lägga ut det på bloggen eller på fejjan hihi ;)

Hade sovmorgon imorse, det va sjukt gött. Sen hade jag en lektion, satt sedan hela eftermiddagen och försökte plugga historia, gick sådär. Möte med studentkommittén som tog evigheter, sen va jag och sandra ravigt hungriga så mamma fick skjutsa oss till mcdonalds och där svullade vi som aldrig förr, hehe. Kom hem vid sex och sen dess har jag suttit här, fast jag VERKLIGEN BORDE PLUGGA HISTORIA. Guuud, blir så trött på mig själv.
Nej, nu jävlar blir det hårdplugg!
pöss

Kommentarer
Postat av: Anna

nej men lägg ut du då så jag får se =)

2009-10-13 @ 14:33:52
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0