091008

Idag är en sån dag då jag bara skulle vilja sjunka ner i en biostol och titta på film, eller möjligtvis kura in mig under en filt hemma i soffan framför teven med te. Men det går inte, för istället har jag prov som måste pluggas på, och recension som måste göras. Känns tungt måste jag säga.
Varför kan inte jag va sådär blondinbella-hurtig och effektiv och tycka allt jag gör är det roligaste jag nånsin gjort? Varför?!?!?!

Tur att jag har en härlig helg framför mig. Efter skolan väntar klippning, jobb och efter det ska jag åka till Alex och ha Idol/mys/prat/planerarkväll med Gran Canaria-gänget :)
På lördag ska jag pallra mig upp på Afro Power 09:30, sen klockan ett väntar brunch hos Ida (har aldrig ätit det, jag längtar!) På kvällen ska vi fira Malle med middag och bowling :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Tänkte tipsa dig om världens bästa gratissida! :)

På Gratisbio får du poäng för i princip allt;

Blogga, skriv gästboksinlägg, få vänner,

besök hemsidor, svara på frågor,

spela spel, värva vänner, handla osv.

Så prova, det går snabbt att få ihop poäng. :)

Du får då presentkort på massa olika typer av butiker, ellr biobiljetter.



Gå in på den här länken så får du 75 poäng från början!! :)

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=209988

2009-10-08 @ 23:58:27
Postat av: Anonym

Hej! Tänkte tipsa dig om världens bästa gratissida! :)

På Gratisbio får du poäng för i princip allt;

Blogga, skriv gästboksinlägg, få vänner,

besök hemsidor, svara på frågor,

spela spel, värva vänner, handla osv.

Så prova, det går snabbt att få ihop poäng. :)

Du får då presentkort på massa olika typer av butiker, ellr biobiljetter.



Gå in på den här länken så får du 75 poäng från början!! :)

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=209988

2009-10-08 @ 23:59:08
Postat av: Elin

Haha, du äter väl brunch varje helg! :P hahaha..

2009-10-10 @ 18:47:00
URL: http://bompaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0