DUBLIN

Oj oj oj. Detta är tredje bloggen jag loggar in på idag. Först min och Sandras företagsblogg; festfixerat.blogg.se (den måste ni besöka!!) och sen studentkommitténs: studentskvaller.blogg.se och till sist min egen. Puuh, ibland önskar jag att bloggar inte fanns:P Men det är väldigt roligt också!

Idag pratade vi om resor med klassen. Vi vill åka nånstans tillsammans innan studenten, och vi har pratat om Rom. Men det enda vettiga tillfälle då alla kan är på påsk, och det är ju så himla dyrt att åka till Rom på påsk. Så vi började tänka om lite, och kom in på Berlin och Dublin. Då kom jag på att shit, va fränt de vore att åka till Dublin! :D då vet jag om det är en stad jag skulle kunna tänka mig att bo i också, eller så kan jag stryka det från listan haha. Jag är iallafall riktigt sugen på Dublin! Tänk er att bara sitta på en irländsk pub och dricka guinness och försöka förstå vad alla irländare säger. Underbart! (Herregud va mycket utropstecken det blev nu då.)

Ja, det var väl typ det jag ville säga.
Glöm inte att besöka vår blogg, www.festfixerat.blogg.se (den är gaaanska nystartad ;))


Kommentarer
Postat av: sofia

hahah, jag vet. det blewv helt sjukt äckligt! det blev en sån rosa sony ericsson som jag nästan har fast den nyare. höhö

2009-10-20 @ 15:17:17
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0