BAAAH

Nu ska ni få höra lite jobb-relaterade saker (jag vet att det är skittråkigt men ändå skriver jag ner dom) Jag står på palladium just nu och är skitstressad, har inte skrivit klart svenskarapporten och har inte packat färdigt inför imorn och klockan är redan sju. Streeeess!!!! Paniiiiik!! Varför jag då står och bloggar mitt i allt detta kan man ju fråga sig, men det har vi inte tid med nu. SÅ, till saken.

"Män som hatar kvinnor" går på palladium just nu, och imorn är det premiär på "flickan som lekte med elden". Av någon konstig anledning så har jag väldigt svårt för att skilja på dessa titlar, och ser ibland ingen skillnad (låter helt sjukt, jag vet) men iallafall. Med biljetterna som jag sålde, kom det ut några mystiska kuponger som det stod "10 kr rabatt" på. Jag undrade vad fan det här var, och tittade lite närmare.. så stod det "flickan som lekte med elden" på dom, och som sagt så har jag svårt att hålla isär filmerna. Så jag tänkte "varför kommer biljettkupongen ut när man redan sålt biljetten? äsch, det orkar inte jag bry mig om så jag sket i dom.
Så kanske det har kommit 8 kunder, och jag har bara lagt dom där kupongerna åt sidan lite diskret, och så kommer det en kärring (ursäkta). När hon får sin biljett så säger hon nåt i stil med att hon vill ha kupongen också, och jag bara faaan nu såg hon den, hur ska jag förklara det här?! Jag visste ju inte vad jag skulle göra med den liksom. Så jag får fram "eeeh, alltså, jag vet inte riktigt vad det är för nåt?!" varpå kärringen säger; jaaa, men är det inte rabatt på den andra filmen då? den vill jag att ha!!!!" Så då ger jag den till henne, och först då fattar jag att det är en rabattkupong för filmen som början IMORGON. Yeeey, smart där. Så även om kärringen va sneaky-sneaky (hon va verkligen envis, det går inte att förklara riktigt) så var det bra, för annars hade ju ännu fler blivit utan rabatt. Nu står jag här och har dåligt samvete över alla som blev utan kupong! Hahaha.


Jag kan ju säga också att detta är bara en av tusen pinsamma saker som händer mig under mina kvällar på bion! :P

Nej fan, nu måste jag fortsätta poppa popcorn och stressa ännu mer! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, du är rolig du =) "smart där" hehe.



Tycker du är duktig som jobbar å står i :)

2009-09-23 @ 08:01:20
URL: http://dinothadog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0