=(

Meeen, nu är jag sur :( Dom har tagit bort Being Human från Svtplay, och jag vet att det inte var en månad sen sista avsnittet sändes.. va sur jag blir!!

Jag gick till skolan idag, trots att jag inte kände mig helt frisk. Det resulterade i att jag är väldigt sleten nu, och ville bara lägga mig och vila. Och titta på Being Human, eftersom jag missade sista avsnittet! Usch, idag är en otursdag för mig tror jag. Jag kan ju räkna upp andra saker som vart extremt otur-iga idag när jag ändå håller på :P
1. Jag missar bussen hem när jag är cirka 5 meter från hållplatsen, för att bussjäveln inte bromsar in och stannar!
2. Jag tog ut 100 kr i onödan (som jag vet att jag kommer slösa bort) för att jag hade glömt busskortet, sen hittade jag tolv kronor i väskan!
3. ojdå, det kändes som att det var mycket mer... hahaha:P Men det andra räckte gott o väl ska jag säga er!

Och allt händer samma dag som Patrick Swayze dör! vad är detta?! :O

(hahaha, under tiden som jag skrev det här inlägget lyckas jag komma åt nån knapp så att texten blev fet och hur stor som helst, men jag tänkte att det blir säkert normalt när man publicerar det. Så kollar jag på inlägget och då är det helt tomt! hahaha. Så då fick jag krångla och kopiera till word och göra om, innan jag kunde publicera! Hahahaha, kanske bara är jag som ser det komiska i det:P )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0