Life is a rollercoaster

(fint ronan keating-citat i rubriken, haha)

Idag har varit en konstig dag. Både bra och dålig. Vaknade lite för sent imorse (som vanligt) och stressade till skolan. Hade kort skoldag, gick till elva. Då ringde jag Malle och frågade om hon ville dö med mig. Jag var så trött så jag inte visste vart jag skulle ta vägen ungefär. Så då gick vi hem till henne, åt och sen la vi oss i soffan och tittade på gossip girl ;D Malle har ju inte sett det så vi såg från allra första början. Jag älskar verkligen den serien!!!! Sen efter några avsnitt somnade båda två, haha. Vi sov väl i en och en halv timme eller nåt, vaknade klockan fyra igen. Det var så GÖTT! sen låg vi i soffan och segade oss ett tag till innan jag tog bussen hem halv sex. Då drabbades jag helt plötsligt av orkeslöshet, jag kände inte för att göra någonting.
Jag fick ångest när jag började tänka på svenskaläxan, hälsokompaniet och projektarbetet. Jag har så mycket att göra just nu, så jag blir helt apatisk typ. Jag ville verkligen inte göra nåt annat än att ligga och stirra. Det låter sjukt, men efter lite råd från Sofia blev det lite bättre och jag lyckades ta tag i lite bakning inför vår brödförsäljning på torget på lördag iallafall. Lagade tacos till middag också, gött gött.

Sen såg jag på Idol, fan va bra Calle är alltså! Men jaa, han har inte speciellt mycket uttryck i ögonen.. De måste han jobba på! Sen så kollade jag mailen för att se om vi hade fått vår logga (företaget alltså) av Britta som har gjort den åt oss. Och det hade vi! Den är så jävla snyyyyygg! :D Vill inte visa den än för vi kanske ska göra lite ändringar, plus att vi ska starta blogg och facebookgrupp så då kommer ni få se den där ;) Åh, det gjorde typ min dag. Människan är hur duktig som helst.

Herregud, på Idolröstningen förut. Jag trodde jag skulle gå åt. Mina nerver klarar fan inte av sånt alltså, jag satt och vred på mig i soffan och var supernervös. Jag skojar inte, herregud. Känns ärligt talat som att jag ska bryta ihop när som helst. Förvånar mig inte om jag börjar gråta för att mina öron sticker ut när jag prövar studentmössa imorgon eller nåt. Haha. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0