Saturday Morning

God morgon lördag! Shit, det känns som att det var längesen jag var uppe så här "tidigt" en lördag. Men jag gick ju och la mig 23 också, så det är väl inte så konstigt. Otroligt skönt var det iallafall med 12 timmars sömn.

Kalaset igår var trevligt :) Hur god mat som helst, så det var matkoma sen resten av kvällen haha.. Efter Idol åkte jag och Elin hem, och sen minns jag fan inte vad jag gjorde tills jag gick och la mig. Så trött var jag.
Mamma och Pappa åkte till London imorse dom jävlarna, uuuh:P
Men jag ska inte klaga, det ska jag inte.

Idag ska jag... försöka rensa i min garderob och senare i eftermiddag ska jag och Ida handla, för ikväll blir det middag här med några brudar ;) Bowling satsar vi på som sagt också. Trooor jag ska slå på stort och göra pannacotta. Har vart sugen på det ett bra tag nu! :P

Men först ska jag börja dagen med frukost och några avsnitt Ghostwhisperer (Elin har glömt sin box här, lycka!)


Kommentarer
Postat av: Elin

Glömt?? ja har faktiskt lämnat den där till dej :) hihi.. imöra kan vi ha en greys dag/kväll ;)

2009-09-12 @ 23:47:51
URL: http://bompaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0