Allt&inget

Hej alla kära läsare :D (glimten i ögat här va)
Nu är jag här igen, har vart  otroligt o-sugen på att blogga. Ligger i soffan, är så sjukt trött. Ska snart på kalas, kusin vitamin Martin fyller 16 år. GRATTIS! Ikväll blir det väl inte mycket annat, ska se på Idol på kalaset också tänkte jag ;) Sen ska jag nog sova. Och sova. Och sova.

Idag tog vi skolkort, alla blev dret-heta. Verkligen. Johanna hade folkdräkt, jag var emo, Sofia en rosa tönt o s v. Efter det segade jag mest runt hela dagen. Försökte få nåt gjort på lektionerna. Gick sådär. Något annat som går sådär är att spara dom pengarna jag har fört över på kontot till Göterborgstrippen som blir nästa vecka. Efter skolan gick jag och Sofia på stan en sväng och jag tröstshoppade en snygg ögonskugga och ett mycket vackert armband. Och så ska vi bowla imorn och skit.. Visst, jag kommer ju ha pengar till Gbg, men jag vill liksom ha OBEGRÄNSAT, så jag inte behöver snåla ett dugg.. hahaha.

Åh herregud, det har hänt så mycket sen sist som jag verkligen borde skriva ner, men det orkar jag inte. Tar det i mycket korta drag istället (egentligen ganska onödigt eftersom alla som läser min blogg redan vet allt detta) Men whatever.
Min födelsedag: firade ju tillsammans med kömpisera den 29:e. Det var galet. Dom hade gjort en frågesport till mig som jag inte kunde nåt på, och varje gång jag hade fel fick jag dricka. Ni alla vet ju hur det gick. Frågesporten avslutades med en av de största överraskningarna i hela mitt liv, jag fick en mobil! Av mina kompisar!!! Hur många va ni som la ihop, 25 st? :O Helt sjukt enligt mig. SLUTSATS: Jag har världens bästa vänner. Resten av kvällen var; dans, hål på strumpbyxorna, körv, ett sms, en seg Josefine. Detta var en av dom bästa partykvällarna i mitt liv! :D
Förra veckan: fick vi besök av de spanjorer som vi i spanska-gruppen bodde hos förra året när vi var i Fuengirola :) Hela veckan bestod av Boda Borg, Stockholm, spanska, grillning på Ingestrand och så vidare. Fullt upp!
Sandras 18-årsfest: i fredags. Det var mitt i skogen, bonntema. Jag såg ut som fan, hade skitkul. Sofia, jag och Julia blev sjukt övertrötta mot slutet och gjorde massa cp-grejer. Vi sjöng även en sång för sandra:D Kanonkul!

Ja, och den här veckan har jag inte gjort så mycket... Typ jobbat, haft möte med studentkommittén, pluggat (nej, det har jag fan inte gjort) och sett på Idol:D Är överlycklig över att det har börjat igen! Nu ska bara Gossip Girl börja så är livet fulländat.

Nu ska jag gå och fräscha upp mig lite innan kalaset. Vi hörs :)

 


Kommentarer
Postat av: angelica

här sitter man och nyser och snorar :(

bara jag inte är sjuk om en vecka. då dödar jag mig själv.

2009-09-11 @ 22:26:34
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0