WESTLIFE

Här sitter jag och lyssnar på Westlife, nyvaken och skabbig. Måste bara säga att jag tycker Westlife är så braaaa! Haha, det är helt sjukt, dom är ju ganska smöriga liksom, men jag gillar dom. Det är nåt speciellt med dom. :P

En annan sak som var väldigt bra, var att vakna upp helt ensam. GUD va skönt det va. Ingen som kommer och tjatar på en eller stör på nåt annat sätt. Kunde sova hur länge jag ville hehe ;) Igårkväll när vi skulle hem så va Ida orolig över att ja skulle va själv (mamma och pappa är ju i London) men jag kände för att va själv (för ovanlighetens skull) och visste att jag skulle tycka det var skönt att vakna upp själv idag. Konstigt det där, jag hatar att somna/sova ensam men älskar att va själv på morgonen. Iallafall den första halvtimmen. Men gud va jag babblar om onödiga saker:P

Ska berätta om gårdagskvällen istället :) Den var mycket trevlig! Hade först bara tänkt att vi skulle äta middag här, bowla och sen åka hem. Men det fick bli Tiki också, eftersom det var ju halva priset på inträde innan elva! Hahaha, måste ju spara pengar till Gbg..
Iallafall... Ida och jag åkte och handlade vid fyra, sen åkte vi hem, gjorde oss i ordning och sen kom andra Ida så började vi laga mat. Tacos. Fantasin var på topp ;) Ida blandade varsin Rosa Pantern till oss också, gud va god den är! (Blev några fler sen..) Sen kom Kicki och Sanna, så åt vi :) Sen gjorde vi oss i ordning lite till, lyssnade på musik osv tills klockan blev halv elva. Då åkte vi till Tiki och betalade inträde, sen gick vi och bowlade:D Jag och Ida var riktigt bra, eller inte..;) Kicki och Sanna fick strike hela tiden dom jävlarna! Sen vid tolv iallafall, gick vi till Tiki. Det var ganska mycket folk, men typ inga jag kände... bara några få. Men jag, Ida & Ida pratade lite med dom få vi kände haha, sen dansade vi såklart :D Dock lyckades jag, idioten, va på toa när dom spelade Håkan. Liksom, hur ofta spelar dom Håkan på enda utestället i Arvika? :P Well well, jag tyckte Tikis inredning va väldigt mysigt iallafall. Fast jag tycker nog att förfesten här hemma + bowlingen var roligare. Men man kan ju inte ha toppenkvällar jämt ;)
Sen kom Kicki och Julia och hämtade oss (dom va inte med på Tiki) och så åkte vi till shell och köpte mat. Men min french hot dog va inge god :( vitlökssåsen va blääää:P Kan ha vart för att jag egentligen inte va sugen på mat men. Haha. Sen blev det hem och sängen direkt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0