You make it real for me

Jag borde gå och lägga mig. Jag har varit så jävla trött de senaste dagarna så det verkar inte som om alla sömn i världen kan bota mig. Jag har inte återhämtat mig från vår fantastiska helg i Göteborg än. När allt till slut blev fixat ( det vill säga svenskan skriven, väskan packad och så vidare) så kunde jag slappna av och ha världens bästa helg i Göteborg. Det var så jävla roligt! Håkans spelning var helt jävla a m a z i n g .
Gud, jag älskar livet.

Var på bodybalance förut och hörde världens finaste låt, You make it real for me med James Morrison.
James Morrison lyssnade jag mycket på förr. Hans röst är helt underbar. Musiken är också underbar. Dock kan den få mig att bli väldigt sentimental, så den passar inte alltid.

Kommentarer
Postat av: MALVINA

HAHAH tänkte du också på det när vi låg där och uthärdade en knasig timme? låten är supermys

2009-09-23 @ 16:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0