20 april

Hej!
Har egentligen inget speciellt att säga men det var ett tag sen jag uppdaterade bloggen så jag ville göra det :)
Sitter och övar på sångläxan och försöker hitta nån bra duett jag och Sofia kan smälla till med nu innan vi tar studenten och i och med det slutar ta sånglektioner. Väldigt sorgligt... Thank you for the music kanske skulle passa? Hahaha, skoja.

Idag har jag bara slappat. Jag lämnade ju in min slutrapport i fredags och så har det varit så mycket nu ett tag så jag bestämde mig för att bara ta det lugnt idag... fast jag egentligen har tusen saker jag borde göra. Typ städa rummet:P

Igår hade vi en lite studentfest på Viksholmen :) Vi grillade och hade det trevligt med musik och diverse drycker. Dom som hade lämnat in projektarbetet brände det i brasan haha ;) Nu känns det verkligen att det är nära till studenten! Jag väntar vara på våra studentmössor och tröjor som aldrig kommer! sjuuuukt störande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0