Rocky Horror Show

Jag är superpigg just nu, sov tolv timmar inatt så lär ju inte bli trött på minst en timme heller. Har varit på Rocky Horror Show ikväll och DAMN vilken upplevelse det var :)
Det var Petrus i musikestet och så två till som går på friskolans gymnasium som satte upp den, och de hade ju med personer som man känner och vet vilka de är, så det var väldigt roligt :) Bl a Stina, My, Alexandra och Sofia.

Alltså det var helt GALET. Jag skrattade nästan konstant och handlingen kändes som en galen dröm. Det går fan inte att beskriva, det var så bra och roligt. Alex och Johannes passade perfekt i sina roller!

Har på mig min student 2010-tröja nu, vet inte om jag har nämnt det, men i veckan kom studentmössorna och det. LYCKA! :D Dock känner jag mig skitful i min mössa, men det är en annan sak. Min tröja är fin i alla fall :)
Nu när det blir lite varmare och grönare ute känner man verkligen hur studentkänslan och peppen smyger sig på!

Imorn är det valborg och då blir det p a r t y! Wiiie!

Nu ska jag gå och lägga mig och se om jag kan sova... Godnatt♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag såg oxå lite tokig ut i min mössa men strunt i det för det är en av de bästa dagarna i ditt liv och hatten kommer vara minsta problemet...dessutom tror jag att du kommer va göör söt i den :) ses vi ikväll tro? Ska till dig å grilla å grejs! Kram

2010-04-30 @ 15:55:24
URL: http://krissil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0