VÅR!

Nu är det banne mig vår! Jag har ju varit och mött våren i Paris och nu när vi har kommit hem har det ju inte vädret varit fy skam heller ;) Älskar det!

Jaaa, som sagt: PARIS! Jag har bilder som jag tänkte lägga in på bloggen, eftersom jag typ aaaaldrig lägger in bilder i den här tråkiga bloggen. Men självklart hittar jag inte sladden till kameran bara för det!
Tills bilder kommer säger jag bara: det var u n d e r b a r t !

Jag blir så glad och uppåt så fort våren kommer. Alltså, det blir väl alla, men jag vill typ göra tusen saker och uppnå tusen olika mål helt plötsligt. Jag har, till exempel, bestämt mig (för tusende gången i och för sig) för att jag inte ska äta godis/glass/kakor/chips fram till studenten. Nu jävlar ska dubbelhakorna bort! Jag hoppas verkligen jag lyckas hålla det jag har lovat mig själv, annars blir jag så besviken. Vill inte titta tillbaka på bilder från balen och tänka att jag såg tjock ut. Det är ju inte direkt så att jag kommer bli snyggare med åren, så är jag inte snygg nu kommer jag aldrig att vara det. Jag vill kunna titta på bilderna och tänka att jag var smal. Haha :D

Sen måste jag bli brun till studenten också. FÅR inte vara blek! OCH jag ska även ha tagit körkort innan jag flyttar till Oslo (till hösten), vilket betyder att jag måste börja köra snart. Jag vet ju att allt det här är lite orealistiskt. Men jag kan ändå inte låta bli att tro att det faktiskt kan hända. Sen står jag där och skäms när det inte händer istället. Men sån är jag!

Dom senaste dagarna har vi pratat lite i skolan om att dra på SIESTA-festivalen i Hässleholm i slutet av maj. Hur kul vore inte det typ två veckor innan studenten?! :D Jag hoppas verkligen att det också blir av! Jag har aldrig varit på nån annan festival än arvika, så det vore riktigt roligt.

Nu ska jag sluta babbla på om mina konstiga idéer och drömmar och göra spanskaläxan innan jag går och lägger mig.

Puss & Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0