9 augusti

Puh. Är väldigt mätt, har just ätit spaghetti, bacon och ostsås made by Elin. Gott :D Nu spelar hon River flows in you på pianot. Kan man nånsin tröttna på det "stycket" undrar jag då? Den är lika fin varje gång! Och så blir jag så imponerad av Elin som kan spela den, jag vill ocksåååå!
Kan nån svara på hur fan jag kunde sova typ 13 timmar inatt? Helt sinnessjukt! Iofs sov jag 3 timmar igår efter jobbet, men ändå. 13 timmar.
Gud va tråkig den här bloggen är. Mitt liv är tråkigt. haha. Om jag orkade skulle jag lägga in lite bilder så det blir lite roligare, men det orkar jag inte. Så då får jag ju skylla mig själv..
Nu ska jag kolla i HM-katalogen vad jag ska beställa därifrån. Såg massa fina saker som jag vill ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0