En dag i Karlstad

Idag åkte jag till Karlstad med Ida och Julia. Vi skulle kika i Idas nya lägenhet (som var superfin), hälsa på Josefine och titta lite i affärer :) Vi åt lunch på Maché tillsammans, sen tittade vi lite på stan. Jag hittade en randig stickad oversizetröja och en svart transparent skjorta (som jag velat ha lääänge) på Monki (wide om du läser detta - jag är omvänd) och så hittade jag något som jag och Julia prisar högt - nämligen vinglas i plast (hårdplast)! Vi har insett att detta är mycket användbart då det är väldigt tråkigt att dricka vin i vanliga glas (som man ofta får göra när man typ åker bil, är på festival eller är rädd om glasen). Så vi blev glada när det fanns två till oss var för 19:-/st :D
Gud, jag måste sluta använda så många parenteser. Det blir ju jobbigt att läsa. Iallafall, sen mötte Ida upp sin kusin och Julia tog tåget hem för hon skulle jobba. Så då styrde jag och Josefine kosan mot hennes och Dennis lägenhet. Där satt vi och pratade om massa saker och drack kaffe och åt ballerina :) Gööörmysigt! (precis som deras lägenhet)
När jag kom från tåget mötte Julia mig och sen gick vi hem i den lite kalla sommarkvällen.
En myyycket bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0