H Ö S T

Hittade en rolig lista om höstens mode på en av mina favoritbloggar: colorelle.blogg.se. Även om jag verkligen inte är redo för hösten och vill ha mer sommar så längtar jag faktiskt liiiite efter höstkläder!

Stilförebild: Fan va svårt. Jag är ingen sån som har järnkoll på kändisars stil och sådär utan tittar mest på folk på stan, i bloggar och så vidare. Så det får väl bli dom då!
Din stil i en mening: Väldigt blandad men ganska söt och feminin.
Vilken är din favoritdesigner/favoritmärke? Har inte så bra koll så att jag kan välja en direkt... 
Vad inspireras du av i höst? Mest bloggar, men modetidningar också :) 
Vad tror du på inför hösten? Stooora halsband, djurmönstrat och prickigt! och armé/militär/whatever! Massa stickat.
Det bästa basplagget i höst? En oversizad, svart stickad tröja som både värmer och är snygg.
Färger i höst? Cognac, rött, svart och grått.
Skor eller väska? Skor, jag är så himla dålig på det där med väskor.
En ideal outfit i höst? Ett par svarta skor med lite klack, mörka jeans och en stor rutig skjorta. 
Do's and don'ts? Do's: Armétrenden älskar jag. Rött som accentfärg och mycket smycken!
Don'ts: Kommer faktiskt inte på någonting nu.
Ditt senaste köp? En grön t-shirt från Weekday.
Tre saker på höstens önskelista? Ett par riktigt snygga vardagsskor, typ kängor, ett cognacsfärgad midjeskärp och en skinnjacka med fårskinnskrage.

Kommentarer
Postat av: sofia

vita leggings

2010-08-27 @ 16:27:24
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: Jojo

HAHAHAHA sofia jag tänkte faktiskt på det!!! men sen kom jag på att det är nog ingen som har det på hösten ändå:P eller..?

2010-08-28 @ 01:43:01
URL: http://jojsaan.blogg.se/
Postat av: sofia

joohoo du. jag lovar att det finns någon stackars jävel som har fått ituttat i sig att det är "jäääättteeefint" till en tröja som är tajt där nere och slapp där uppe. (du vet vad jag menar?) hahaha

2010-08-28 @ 12:08:45
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: Michelle

Hej! Jag har röstat 5 poäng på din sko hos nelly.com. Hoppas du vill rösta på min! :) http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=iYJRMy35xxALr3k5DqXHjXib2toKoMzMi7cuuUmfFnpxdPpg4Dld

2010-08-30 @ 17:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0