3 februari

Elin tyckte jag har varit så dålig på att skriva, så det får väl bli ett inlägg nu då ;) Ska träffa Sakar snart, ÄNTLIGEN säger jag. Va alldeles för länge sen! Hon tvingar med mig till badhuset, vi ska simma tycker hon. Vilket i och för sig är bra, behöver verkligen röra på mig.

Vi har ju praktik den här veckan, så jäkla gött att slippa skolan! Skulle gärna ha en vecka till höhö.
Dock har praktiken gjort mig kaffeberoende typ.. men det är väl som agge sa "äntligen blir det riktig kvinna av dig!" ;) Enda som är negativt med praktiken är att jag saknar mina klassisar :(

Nej nu måste jag skynda mig, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har mig nära i alla fall :P

2010-02-03 @ 19:28:59
URL: http://johannakristinaelisabet.blogg.se/
Postat av: sofiai

om vi saknar varandra under en period på 5 dagar tänk när det lbir längre dåå!!!!!!

2010-02-03 @ 19:56:09
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0