<3

Ikväll far många tankar omkring i huvudet. Jag tänker på hur synd det är om mig, helt ensam på alla hjärtans dag.. Nej, inte riktigt:P Väldigt klyschigt att jag ska skriva ett sånt här "tänk-inlägg" på alla hjärtans dag, men faktiskt så måste jag säga att jag skitit totalt i den här dagen. Missförstå mig rätt nu, jag är inte bitter. Jag orkar bara inte:P

En av mina vänner har det verkligen inte lätt just nu, med en släkting som just gått bort och andra grejer som hon verkligen inte förtjänar. Är så ledsen för hennes skull. En annan är kär och jätteglad, och jag kan inte vara mer glad för hennes skull. Själv känner jag mig likgiltig. Det blir en väldig blandning av känslor. Det enda jag faktiskt vet idag, är att jag har helt underbara vänner. Mitt liv vore ingenting utan dem. Dom betyder fan allt. Jag är en person som är väldigt beroende utav mina vänner, och just idag är jag glad att det är så, för det har visat sig (än en gång) att det är dom man kan lita på.

Jag läste Josefines blogg, och upptäckte hur den är fylld av positivitet och glädje över livet. Jag önskar att min också var det. Jag älskar mitt liv, men det finns ju små saker som får det att kännas som ett helvete ibland. Det finns det i Josefines liv också, men hon fokuserar inte på det. Jag måste börja uppskatta det fina i mitt liv, och först ut är min lilla dedikering till mina vänner. Ni är bäst.

Kommentarer
Postat av: angelica

jag glömde helt bort att det var alla hjärtans dag :P sen när jag kom på det så var jag precis som du, likgiltig. vafan! det är en vanlig söndag, det är skola imorgon, det är vinter, jag älskar dennis, vänner och familj lika mycket idag som jag gjorde igår, känner inte att mitt hjärta klappar extra just idag faktiskt, näe!

kläm på räj

2010-02-14 @ 21:49:51
URL: http://enlotus.blogg.se/
Postat av: Josefine såklart!

DU är en av anledningarna till att jag är så glad. Som sagt, allt är inte bra. Men gött att man kan uppskatta de små detaljerna i ens liv som kanske inte reflekterar över för att de är där jämt - som sina vänner. Borde uppskattas mer :D

2010-02-15 @ 00:42:09
URL: http://josefinethorin.blogg.se/
Postat av: sofia

köss på dig baby! <3

du är bäst.

2010-02-15 @ 16:29:43
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad gulligt skrivet, blev verkligen rörd. Jag är glad att jag har dej och er andra som vänner, ni betyder massor det ska ni veta! <3

2010-02-19 @ 19:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0