det dumma med att ha extrajobb

Idag ska jag jobba. Guuuud vad jag inte orkar. Jag vill bara vara hemma, gå runt och vara skabbig. Orkar inte göra mig fin för att åka och jobba (jaaa, jag brukar oftast fräscha upp mig lite innan jag jobbar, ser inte bra ut med en ofräsch kassörska). Det är jättebra att ha ett extrajobb, men att jobba på vardagar har sina nackdelar. Jag tränar inte alls lika mycket längre och jag pluggar mycket mindre. Eller.. vem försöker jag lura? Det är (tyvärr) inte på grund av mitt jobb som jag har blivit en latmask. Jag har bara mig själv att skylla!

Jag tycker jättemycket om att jobba på Palladium, det måste vara världens bästa extrajobb, men just idag känns det otroligt j o b b i g t.

Får helt enkelt fortsätta på min stooora kopp med kaffe och lyssna på lite bra musik innan jag drar, så att jag blir på bra humör. (en otrevlig kassörska är värre än en ofräsch, till och med)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0