HELG

idag är det lördag. Det är otroligt skönt. Vaknade för en timme sedan, sedan dess har jag suttit och beställt hem tygprover (ett steg närmre balklänningen:D) Idag har jag inte någonting planerat. Minns inte senast jag verkligen inte hade någonting alls planerat under en helg. Jag är väl inte värsta busy, men man har ju oftast nåt som man måste eller vill göra. Men idag... ingenting! :D Har ju självklart massor av saker jag skulle kunna göra, till exempel:

- Städa min garderob en gång för alla (den är katastrofalt rörig) och rensa bland mitt smink
- Skriva på c-paper (engelska c)
- Titta på 500 days of Summer en gång till (såg den igår, den är helt underbar!)
- Titta på massor av Glee-avsnitt
- Läsa i "Människohamn"
- Bli frisk från min förkylning genom att äta massa blodapelsin och dricka te

Nu är frågan; vad tror ni jag väljer? ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Har du börjat kolla på "Glee" ? Herregud Jojo du ä verkligen en tönt :P haha..

2010-02-20 @ 21:50:58
URL: http://bompaa.blogg.se/
Postat av: Wide

förhoppningsvis blodapelsiner!!! :D

2010-02-20 @ 22:08:49
URL: http://johannakristinaelisabet.blogg.se/
Postat av: karin

Människohamn ära brabra :)

2010-02-21 @ 21:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0