Mysdag

Idag har varit en bra dag. Ledig från skolan - var ju skidklassiker så det var inga lektioner (förutom en då, men den kompromissade vi bort). Istället för skola åkte jag till Årjäng (!) för att bli slingad och klippt av Sakar på salongen där hon praktiserar. Blev inte lika ljus som jag brukar bli, men nyansen är riktigt snygg! Blev supernöjd! Kostade i princip ingenting heller, så det gjorde ju det hela ännu bättre. Vi exprimenterade lite med balfrisyr också, men jag hade inte med bilden så det var lite svårt. Men jag tror det kan bli riktigt bra :) När vi kom tillbaka till Arvika gick jag till Sandra för att hämta mina spanskaböcker. Hon frågade om jag ville bli med till Sara och äta semlor, och det lät ju alldeles för trevligt för att tacka nej till ;) Var där en stund innan jag åkte hem. Skulle ju plugga stenhårt till spanskaprovet jag har imorgon, liksom. Öhm. Har inte börjat än. Varför kan jag inte plugga för?! Blir galen. Måste. Plugga. Nu.

Well well, en riktigt bra dag iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0