Old stuff

Försöker få någorlunda ordning i min garderob och går därför i genom mina flyttlådor som stått där i två år nu. Alla är fyllda med grejer som jag sparat. Böcker, skivor, kasettband, fotoalbum och brev från vänner. Så jäkla roligt att gå i genom. Ska slänga en del, det går verkligen inte att spara allt.. det tar aldrig slut! Sjukt hur man kan samla på sig så mycket grejer!

Roligast är i alla fall breven. Jag och mina vänner höll nämligen på och skrev en massa brev till varandra fastän vi bodde typ 100 meter i från varandra. Det var nån slags "trend" tror jag. haha. Vi tävlade typ i vem som hade flest och finast brevpapper, och så kommer jag ihåg att när man lekte med nån så kunde man sitta och skriva brev till andra. Haha. Dessa brev har varierat innehåll, en del är allvarliga och i dem står det saker som; "Det är jobbigt när du följer efter mig och mimmi hela tiden" och "Jag tycker att vi ska vara bästisar, men om inte du vill det så får jag väl skaffa mig en annan bästis". Hahaha. Har även konstaterat att Julia alltid varit en aktiv person. I hennes brev frågade hon om vi skulle börja på teater, om vi skulle åka till Rackstad och åka slalom (det fasade jag inför minns jag) och förut fick jag ett sms från Julia där det stod "Ska du med på jam & box sen?" Hon har inte förändrats så mycket alltså. Och jag har alltid varit den lata av oss två..

Det här är antagligen inte så roligt att läsa för någon annan än mig, men om det är åtminstone någon som kan le lite åt det här inlägget så är det ju kul! :)

Kommentarer
Postat av: angelica

kommer du ihåg när vi satt på kickis rum? Du, jag, Marie, Elin och Kicki och ritade egna berevpapper? :P

2010-02-24 @ 18:58:36
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0