POP vs ROCK

Imorgon är det studentfest med temat pop vs rock! ska bli jätteroligt :) Jag ska självklart klä ut mig till - tadaaa!- ett hängivet håkan-fan! det är jag ju redan, men nu ska jag leka fjortis och gå tillbaks några år i tiden... Insåg nämligen att det bara var att rota frma mina gamla kläder som jag hade i typ åttan och sätta på mig dom så är jag färdig för fest ;) Kommer inte vara speciellt snygg med andra ord, men vem bryr sig när det är temafest? :P

Så det blir mina gamla (och väldigt slitna) cheap monday, mina håliga converse och snedbena imorgon ;) Kommer va sååå het, haha. Dock vet jag inte om mina attribut (rött nagellack, stort hårspänne, massa armband) som jag hade i åttan funkar längre.. ser Håkan-fans ut så fortfarande? :P Har ju ingen koll på dagens 14-åringar, var så längesen jag var på nån spelning:P

Well well, ingen kommer fatta ändå så det gör väl inte så mycket. Nu ska jag laga ett stort hål i mina jeans. Puss!

JUSTDET! Glömde nämna att jag var på Alexandras studentkonsert i kväll. DAMN va bra den var! Var helt exalterad efteråt, jösses. ALLA låtar var hur bra som helst, musikerna var helt fenomenala och Alexandra ägde. Har ont i händerna för att jag har applåderat så mycket. Bra jobbat Alex och alla musiker!

Kommentarer
Postat av: angelica

vad gjorde du istället för att laga byxorna? :P

det gjorde du ju hemma hos mig.

Såndär är jag också.. "nu ska jag göra det!" så gör jag något helt annat :P

2010-02-27 @ 16:50:59
URL: http://enlotus.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, Alex var så himmla bra !

Vad tyckte du om studentfesten? :D

2010-02-28 @ 13:50:41
URL: http://maerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0