riktig humor

Är det bara jag som tycker att alla sms på felsms.com som har kommit till typ farfar/farmor eller mamma/pappa är roligast? Dom skriver alltid så roliga svar, haha.
Fast den här var jävligt rolig också. (förstår ni det roliga så har ni samma humor som mig och syrran)

Till: Mig
Sms: Men Hasse då! Du vet väl att mitt underliv är ditt varje kväll älskling.
Svar: Inget

Förklaring: Det här meddelandet kom till mig ifrån min mamma. Som skulle ha skickat till min pappa (Hasse). Det finns inget värre än när man får ett sådant av sin egen mamma. Men visst dom är lyckliga tillsammans :) Jag låtsades som att jag aldrig fått något, och mamma förstod nog aldrig att hon skickat fel.

-
För övrigt tycker jag att många av sms:en känns jävligt påhittade. En del är verkligen för överdrivna och sjuka för att vara sanna.


Kommentarer
Postat av: sofia

hahahah jag älskar det. (nyhet att jag gillar det) men du borde gå in på biktstolen.se :D där finns det jättesjuka biktningar

2010-02-21 @ 09:32:32
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0