2010

Oh my, har inte bloggat på skitlänge. Har faktiskt inte suttit mycket vid datorn under julen, jag är stolt över mig själv! Jag har ätit och jobbat istället, haha. Tagit det riktigt lugnt, förutom på juldagen då när vi var ute:) Ändå lyckades jag bli förkyld två dagar innan nyårsafton. Men det märkte jag inte av nåt igår iallafall ;) Gårdagen var.. ganska rolig. Inte sådär jättekul, men inte tråkig heller. Hade först jättetrevlig middag här hemma med Julia (som äntligen har kommit hem från Belgien), Anna, Ida, Kicki, Johanna och Malle. Vi åt, spelade spel och lyssnade på mycket bra musik. Sen drog de flesta av oss till Ritz, Ida och Kicki åkte till Mangskog. Är iallafall nöjd att ja fick fira det nya året med mina vänner, det är det enda som betyder nåt (hej klyscha!).
Nu är 2010 här, och jag borde kanske känna att det ska bli en nystart och bla bla bla. Men det gör jag inte. 2010 får bli som det blir, haha. Kände knappt nåt speciellt igår heller, det kändes som vilken kväll som helst faktiskt. (förutom att ja va snyggare än vanligt).
MEN GUD vad jag är negativ nu. Kanske är det bakfyllan som talar, jag vet inte, skit samma. This is how I feel. 2009 var hur bra som helst och jag vill att 2010 ska bli minst lika bra. Men jag är lite rädd måste jag säga. Jag vill inte ta studenten. Det betyder att jag måste ta tag i mitt liv, herregud. Man kan liksom inte bara flyta med strömmen då. Gosh.
Över till annat! Under dom senaste dagarna har jag blivit en True blood- älskare. Fick låna första säsongen av Johanna och jag älskert! Är inne på avsnitt 3 på andra säsongen nu. Det är jävligt äckligt, men man vänjer sig fan efter ett tag. Nu ska jag fortsätta titta. PUSS♥

Kommentarer
Postat av: angelica

Gott nytt år på dig :)

"då måste jag ta tag i mitt liv" hahaha!

är väl kanske dags att göra det när man snart är 19år. Kom ihåg att du ska ha barn innan 25 ;P

2010-01-03 @ 20:01:57
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0