året tvåtusennio

Borde väl egentligen gjort den här innan året slutade, men what the fuck. Den är rolig :)
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Alltså, det är ju massa grejer. Jag åkte på min första riktiga party-charter med 10 galna tjejer, jag startade ett företag (UF men wtf), jag gick in lagligt på klubbar och köpte alkohol på restaurang för första gången och så vidare.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade några
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, men min systers vän blev :)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Norge, Estland, Spanien (gran canaria) 
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Nej, tror faktiskt inte det. Möjligtvis en pojkvän ;)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 26:e augusti, 18:e september
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag fick jobb på palladium och började tjäna egna pengar, hahaha! Att jag började öppna mig mer för andra människor. 
9. Största misstaget? Jag klantade mig jävligt mycket som vanligt! 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har varit förkyld väldigt mycket.
11. Bästa köpet? Mina nike-sneakers tror jag. Ganska tråkigt köp, men dom är väl använda!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Resor I think
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min födelsedag, fina ord, twilight (haha)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Hmm.. alla partydängor!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag tror faktiskt jag har varit både gladare och ledsnare det här året än nånsin tidigare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat, och varit snällare mot mina nära
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Spenderat tid på att tänka på onödiga saker
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen och släkten :)
19. Blev du kär i år? Nej
20. Favoritprogram på TV? Gossip Girl!
21. Bästa boken du läste i år? Twilight-böckerna såklart ;)
22. Största musikaliska upptäckten? Melissa Horn, tror jag
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag önskade mig pengar till GC och det fick jag :)
25. Något du önskade dig men inte fick? Minns inte:P
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag hade en fest här hemma med alla vänner, det var hur kul och bra som helst!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om jag inte hade varit så lat och nonchalant stundtals. Finns ju massor egentligen, det är lätt att vara efterklok ;)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Ganska färgglad, lite Blair i Gossip Girl (iallafall mot slutet)
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner och allt roligt vi hittade på!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Robert Pattinson, helt klart. Sorry Taylor, men jag dreglade mer över Rob tror jag. 
31. Vem saknade du? Jag saknade ingen under hela året, men jag saknade Julia jävligt mycket när hon var i Belgien i två veckor. Saknade Sandra på nyår :(
32. De bästa nya människorna du träffade? träffade inte så många nya människor som jag blev vän med eller så (tragiskt nog), men mina kära arbetskamrater är jag glad att jag fått träffa :)

Kommentarer
Postat av: karin

nike-sneakers (y)

2010-01-01 @ 20:32:07
URL: http://lifeofkakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0