innehållslöst

Jag är inne i en period då jag inte känner för att blogga. Jag känner faktiskt inte för att skriva alls. Ändå gör jag det nu (?). Jaja, till saken. Jag har inga ord just nu, av någon anledning. Konstigt, jag brukar liksom alltid ha nåt att säga
Jag har ingen lust att berätta vad jag gör. Jag har ingen lust att skriva nåt annat heller. Så jag låter det vara tills vidare. (Kan ändras helt totalt imorgon - kanske är jag bara lite low ikväll.)
Jahapp. Nu har jag skrivit ett blogginlägg om att jag inte har nåt att säga. Mycket intelligent.
(Som Alex Schulman sa om 00-talet; Vi hade inget att säga. Och vi sa det.)
NU BLEV JAG SJUKT JÄVLA IRRITERAD, FÖR DET GÅR INTE ATT FÅ MELLANRUM MELLAN RADERNA. DET FÖRSTÖR HELA INLÄGGET. JAG HAR SÅ HÄÄÄÄR LUST ATT SLÅ I SÖNDER NÅGOT NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0