YEEEESSS!

Nu blev jag sur för att min blogg har blivit så jävla tråkig och deppig också. Skit... Sätter på lite Westlife, och vips! så känner jag att något förändras inom mig. Jag känner hur jag börjar se på världen på ett annat sätt, som om ett ljust skimmer precis har svept förbi allt omkring mig. Allt är fint och alla är snälla (ni vet westlifes musik är ju så fin och idyllisk, då tänker jag att dom ser på världen på det sättet också). Jag har kommit ur deppet!!!!! Och sedan känner jag hur orden börjar komma till mig också! Åh, ord!
Hahahaha. Jag är ju fan störd. Får se hur länge detta varar nu då. Jag är lite knäpp ikväll. Sorry.
(Hoppas inte bara det är jag som ser ironin/överdriften i detta. Jag brukar ju misslyckas med att få fram min ironi.)
Nej, nu måste jag sluta innan jag blir sinnessjuk av mina egna ord.
(undrar om det är datorn det är fel på? ang. den icke-existerande styckeindelningen alltså. isåfall ska jag fan ta nån annan dator och ändra imorgon. jag stör mig sjukt mycket på det. varför gör jag parenteser hela tiden?)

Kommentarer
Postat av: angelica

du skriver typ aldrig blogg längre ju :(

2010-01-22 @ 22:33:25
URL: http://enlotus.blogg.se/
Postat av: anonym

annars kan man ju doppa korven i dippulver om man inte har annat för sig! det hjälper garanterat mot allmänt depp.

2010-01-24 @ 23:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0