1 vecka till STUDENTEN

Idag är det torsdag. Om en vecka sitter jag ute i ateljén, med hela släkten samlad och äter massa god mat och är lite champagnefull och lycklig. Då har jag tagit studenten! Det som jag väntat på och längtat efter sen jag började på högstadiet. Herregud. Nu har vi en vecka på oss att fira att vår gymnasietid är över! Jag kan fira med gott samvete också, och vara stolt över mina betyg:)

Vi började studentfirandet på riktigt i måndags med grill, öl och fotboll i strandparken. Igår var jag i Karlstad och festade loss. En knäpp, men till slut, rolig kväll. Det känns idag kan jag säga... är väääldigt trött. Måste städa rummet för imorgon ska jag ha en liten fest här hemma hos mig. Men jag orkar inte! Haha.
Sen på lördag (!) ska jag jobba för första gången på bryggan.. på premiären! På söndag är det ju nationaldagen, och det ska minsann vi studenter fira ;) Sen blir det kalas måndag, tisdag, torsdag, fredag och lördag :D
Wiiiie!

En bild jag hittade på Eriks Facebook på mig och Sofia från i måndags ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0