morning

God morgon! :)
För en gång skull är jag uppe när man ska gå upp, på morgonen. Det är ganska otroligt faktiskt.
Jag vaknade nio och kände mig pigg så jag gick upp och åt frukost. Nu väntar jag på att solen ska komma fram så jag kan lägga mig ute och pressa ;) Men bara för det så kommer väl inte solen fram idag, eller nåt sånt. Då får jag väl göra något nyttigt istället... som att städa. Blä.

Ikväll ska jag jobba iallafall, för klockan 00.01 är det premiär för Eclipse! Ååååh :) Jag ska se den imorn istället, för jag tycker det är roligt att jobba på lite såna här större premiärer.

Just det, i helgen var det ju midsommar. Först var vi i sommarstugan med släkten och åt lunch, sen åkte jag, Sandra och Julia till Josefine och firade där med lite folk. Vi grillade, pratade, dansade bugg och spelade kubb (halv sex på morgonen). Det var både mysigt och roligt, precis som midsommar ska vara! På midsommardagen jobbade jag. Ja, det var typ det. Fick schemat för juli och såg att jag var ledig en (!) helg så den ska jag göra något vettigt utav!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0