Oj oj oj...

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade bloggen! Men det har ju hänt en hel del så jag skyller på det.... ;) Studenten var ju helt jävla underbart rolig! :D det var så himla kul, alltihop. Avundas alla som har det framför sig!


Finns tusentals bilder på Facebook men jag tänkte lägga upp några här som mamma tog :) Önskar dock att jag hade lite bilder från dagarna innan, som också var helt oförglömliga (jag säger bara Rolandz, cheva och världens bästa tjejgäng!) men tyvärr så har jag tappat bort min kamera (?) och ingen annan hade någon tanke på det heller... :P
Det finns kvar i vårt minne istället! ♥










Och så några bilder som Elin tog senare under kvällen:






Och så en liten en från balen (Kenny Svensson är den duktige fotografen!):


(man ser jämt hur regnet öser ner och blöter ner min klänning... :P)

Det regnade ju en hel del på fredagen när vi hade vår bal, men jag tror faktiskt det var vi studenter som brydde oss minst om det! Visst var det lite tråkigt, men det fanns liksom inte att man skulle bry sig om det just då! Det regnade inte när vi sprang ut och DET är jag väldigt glad över! Åh, jag kanske kommer få användning för min balklänning igen i höst, jag hoppas verkligen det! ;)


Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

du är snygg

2010-06-19 @ 00:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0