perfect day

Den här dagen har varit nästan helt perfekt. Jag vaknade runt elva av att mamma ringde, och 5 min senare ringer Ida så jag kunde inte somna om. Bra att gå upp relativt tidigt :) Hon berättade i alla fall att hon skulle till Charlottenberg för att gå på en säkerhetsföreläsning med jobbet och undrade om jag ville följa med (jag hade tjatat på henne igår om att jag ville ha nåt nytt till midsommar), så det gjorde jag :) Fick stressa lite och äta frukost i bilen, men det gjorde inget. Väl där hittade jag en jättefin blommig klänning med volanger! Sen var det bara att vänta på Ida i en och en halv timme, deeeet var tråkigt om något. Men TILL SLUT var hon färdig i alla fall och då blev det lunch på donken ;) Sen åkte vi hem, la oss i solen och stekte ett tag, innan jag skulle iväg och jobba. Det gick lätt på jobbet, det blir så när man jobbat några dagar i rad. Man får in flytet liksom ;)

Efter jöbbet så kom Julle och Ida och mötte mig och vi åkte till Konsum och handlade lite goda saker för att sedan cykla till hamnen och sätta oss där och prata lite :) (det var lite kallt dock)
Nu har dom precis gått, vi satt och myste med te här hemma i soffan :) Jamie Cullum i högtalarna! Om ni mot förmodan inte har hört honom så är han ett HETT TIPS :D (om man inte har något emot det lite jazzigare stuket)

Oj oj oj vilken rapport detta blev! Kanske inte så kul att läsa, men nu vet ni iallafall hur jag definierar en perfekt dag :D (hahaha, roligt att den innefattar shopping och donken.. säger ganska mycket det.)

Så här känns livet just nu! Och det är tack vare mina roliga, underbara vänner. Mitt liv skulle vara världens tråkigaste utan er.


Kommentarer
Postat av: Wide

Jag var "tvungen" att kolla upp Jamie Cullum eftersom du tjatat så om honom :P Hade aldrig hört honom, nu är det det enda jag hör på !!! :P haha

2010-06-27 @ 18:20:32
URL: http://johannakristinaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0