V ♥ D

Igår var en härlig dag!

Dock började den inte så härligt, mamma väckte mig klockan 10 efter bara 6 timmar sömn för att vi skulle iväg och köpa skor till mig. (Var tvungen att ha ett par sköna svarta skor till jobbet) Sedan när vi kom hem ville jag gå och lägga mig igen så att jag skulle vara pigg till kvällen, men jag lyckades aldrig somna innan klockan 13 då Anna, Elin, Gilla och Lisbeth kom hit på bröllopslunch! :D Ja, det var mamma och Gillas lilla påhitt att vi skulle se på Det Kungliga Bröllopet tillsammans och göra en liten grej av det. Efter lunchen som var supergod satte vi oss vid teven (men långklänning på, skojar inte!) och åt jordgubbar och drack champagne. :)
Vid sextiden tog vi fram kaffe och bröllopstårta! (som också var supergod) Sedan var det dags för mig att byta långklänningen till Palladium-tisha och bege mig till jobbet. Efter Palladium blev det jobb på bryggan all night long, men den här gången slapp jag cykla hem :) var ett riktigt roligt jobbpass, måste jag säga.

Men roligast var bröllopet, tänk att man har en så påhittig mamma! :) Hade ju inte alls uppmärksammat det här bröllopet speciellt mycket, jag hade väl tänkt titta litegrann på det men inte mer. Vips så var jag värsta nörden ;)

Vigseln var så fin. När Daniel började gråta var det nära till gråten för mig själv också. Det syns verkligen att de är så kära! Efter sju år, hur kan det stråla så mycket om ett par efter sju år? Det är bevis på äkta kärlek :)
Tittade på Daniels tal alldeles nyss (missade ju det igår), och kunde inte hålla tårarna borta. Tänk att hålla ett så fint, personligt tal inför all världens (mer eller mindre stela) kungligheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0