a lot to do

Sitter i skolan och väntar på att Sandra ska sluta. Vi ska sätta upp affischer om nästkommande Festfixerat-projekt - studentbio! haha :) Det är verkligen en chansning från min och Sandras sida, vi kom på det för en vecka sedan eller så.

Är sjukt trött, ångrar att jag inte köpte kaffe förut. Men nu är kafeterian stängd :(

Ska jobba i eftermiddag, så jag missar min kusins 6-årskalas.. inte så kul, men sånt är livet. Gud, jag har så himla mycket att göra just nu. Massa plugg, UF-mässa, studentfest och bion nästa vecka.. på detta ska jag hinna jobba och helst träna också. Vilket jag givetvis inte hinner. Igår när jag kom hem var jag helt sjukt trött, men kunde ändå inte sova för att jag låg och tänkte på allt som händer och allt jag måste göra... sen vaknade jag upp precis lika stressad. Verkligen inte kul. Men efter nästa vecka så är det lite lugnare :) Iallafall på UF-fronten. På nåt vis känns det skönt också att verkligen köra slut på sig själv nu sista terminen, för då kommer man njuta desto mer när allt är över, det vill säga på studenten!

Jag blir så avundsjuk på alla andra som har världens bästa scheman. Vi har inte haft ett såhär jobbigt schema sen ettan typ. Så himla dumt. Alla andra hade skitmycket i tvåan, medan vi i kultur hade det rätt slappt. Det får vi ut för nu, det kan jag säga. Jaja... jag ser ljuset i tunneln i alla fall ;)

Nu ska jag läsa lite NuKo i väntan på Sandra.
Puss & Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0