ARG

Åh. Jag är så himla trött på projektarbetet och UF just nu. ALLT BARA GÅR FEL. Jag och Sandra tycker att vi försöker och försöker men ingenting fungerar - ingenting blir som vi vill. Jag tycker väldigt synd om mig själv just nu, vilket jag tycker att jag får göra. Jag vet självklart att vi kunde ha hindrat en del saker att hända genom att arbeta bättre, men när i helvete ska någonting gå BRA? Jag försöker vara positiv och tro på vår idé men när allt bara går fel hela tiden så blir man till slut jävligt trött på det.
Samtidigt kan jag inte säga att jag ångrar att jag valde att ha UF som projektarbete, för jag hade suttit lika mycket i skiten vad jag än hade gjort (det ligger i min natur verkar det som)

Hoppas att det vänder snart och att allt går helt SUPERBRA! :D ......vem fan försöker jag lura?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0