G L Ä D J E

Helt ärligt förstår jag inte detta själv riktigt men...

JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD!!!!

Jag älskar mitt liv just nu. Det är sjukt, med tanke på att jag har en fet uppsats att göra klart tills på onsdag, prov och redovisning på tisdag samt en miniuppsats i religion tills på torsdag. Jag borde alltså ha världens ångest och sitta nergrävd i plugg men istället sitter jag här och älskar livet.
Anledning?
Åh, gud, det händer ju så jäkla mycket kul just nu!
På torsdag är det saras konsert som ska bli hur kul som helst, sedan planerar jag utgång med hela gänget. På fredag blir det Det Stora Kalaset på Nöjesfabriken i Karlstad med Timo Räisänen bland annat :D På lördag planerar jag antingen en tripp till Sunne för att se Calle Kristiansson eller utgång här hemma, alternativt myskväll. På söndag blir det planeringsdag inför Paris som vi drar till på TISDAG!!!! :D Åh, herregud va glad jag är över att leva ibland. Att det är vår (ja, jag ser det så) gör det inte sämre!

Önskar att livet alltid vore så här bra!

Kommentarer
Postat av: karin

härligt! kände liksom att din glädje smittade av sig när jag läste :) det finns mycket att se fram emot och det är väl bättre att va glad för det, istället för att som jag, sura för att det är så mycket plugg ett par-tre dagar. haha. Paris blir awesome!

2010-03-29 @ 12:24:43
Postat av: angelica

vadå timo? när? var? hur?

2010-03-30 @ 21:33:19
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0