Mässa imorn :)

Idag har varit en galen dag. Pinsam stund i aulan, bärande av bord, fläskläpp, depp och pepp. Det där med fläskläppen.. jaa.. jag gick in i väggen när jag hade lite fööör bråttom iväg. Fick världens "kula" mitt på läppen och såg förjävlig ut.

Vår studentbio gick åt helvete - haha. Börjar bli van nu ;) Men fläskläppen är borta nu i alla fall! Trodde faktiskt att jag skulle få stå med min snusläpp på mässan imorn. Men nej - gud tyckte väl så synd om mig.

Nu är allt fixat inför UF-mässan i alla fall! Förutom min outfit... haha. Men vi har matta, bord, tyg, tapet, lim, häftstift, nålar, sladdar, godis, dricka, blomma, stereo, foton, cd.... ja herregud, jag kan hålla på i all evighet.
Ska bli jäääkligt kul med mässan imorn i alla fall! Längtar massor :)

Ska ta massa foton och lägga ut här sen, så ni som inte kan va med får seee :D Apropå det så måste jag ladda min kamera!

Nej, nu blir det val av outfit, lite te och Melissa Horn innan sängen :)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ! Hade velat se dig när du fick fläskläppen :) Vi ä så lika viii :)

2010-03-19 @ 18:00:48
URL: http://Krissil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0