ord utan mening

Borde inte blogga. Borde sova. Borde vara utvilad imorgon. Borde kurera mig så jag inte blir ännu mer förkyld tills på torsdag. GUD, torsdag. Jag dör. Kommer dö av nervositet. Hjäääälp. Men samtidigt ska det ju bli så förbannat kul.

Jag hinner knappt tänka just nu. Jag tänker bara "jag måste göra det och det och det, snart är det över, jag ska bara göra det här, sen är det över" så det ska bli riktigt intressant at se min reaktion efter konserten på torsdag, när den här helvetesveckan är över och vi har L O V. Jag kan liksom inte tänka så långt just nu:P

Har egentligen ingenting att säga så varför sitter jag här och ordbajsar? hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0