Pasteller, tunna jackor, öppna skor...

Ja, här längtar vi till våren minsann! Men alltså, är det bara jag som mest längtar till våren för alla fina kläders skull? Älskar vårmodet i år, åh va fint allt är! Sitter inne på asos.com och dreglar.. tänkte visa lite vad jag helst skulle vilja ha på mig i vår!

ASOS Premium Cut-Work Tiered DressASOS Spot Bow Back Bandeau DressMinkpink Cross Back Floral Dress
ASOS Frill Sleeve Fitted Waist Dress
                                                                   (väskan)

Och från lite andra ställen:


Åh. vad. jag. vill. ha. allt!
Jag har verkligen fastnat för blått verkar det som, jag som aldrig har det annars:P

Jag längtar så till våren!
blomknoppar solglasögon grus PARIS tygskor fågelkvitter fest sol plugg jeansjacka bikiniångest panik inför framtiden galenskaper öl cykel födelsedagar ljusa kvällar engångsgrill vänner STUDENTEN

Kommentarer
Postat av: kakan

fina plagg! :D ska bli så underbart och härligt med vår! gillar didär shortsa ja :D

2010-03-07 @ 02:22:31
Postat av: sofia

DU ÄR INTE ENSAM BABY! :D jag vill ha vår NU!

2010-03-07 @ 09:52:05
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: Jojo

cake: didära shortsa är väldigt fine di! :D jaaa, jag kommer hoppa av lycka! för att inte tala om när vi åker till paris!!!!! :D

2010-03-07 @ 16:50:52
URL: http://jojsaan.blogg.se/
Postat av: Emma

Snygga kläder Jojo!

Tänk när vi kan gå ute med bara ben :D

2010-03-08 @ 09:44:31
URL: http://maerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0