Torsdagseftermiddag

Hej! Jag har inte uppdaterat på ett tag.. har haft fullt upp:P
Nu sitter jag hemma och äter knäckebröd med kyckling (lite knäppt, ja) och keso. Ska snart göra smoothie. Jag har nämligen börjat ett nytt liv! Haha, nädå, men jag försöker verkligen äta lite nyttigare.. vill ju helst slippa gå på sopp-diet veckorna innan balen som är alternativet. Jag lyssnar på en ny favoritlåt också; Hur kan jag tro på kärlek med Erik Linder. Den är helt jävla u n d e r b a r. Typiskt mig att gilla såna meslåtar, men det berör mig så jäkla mycket. Att den är skriven av Kenneth Gärdestad gör den bara ännu bättre!

Längtar så fruktansvärt mycket till påsklovet. Då är historiaprovet, c-paper och saras studentkonsert över. Ja, där har vi vad jag har framför mig nästa vecka. Plus en religionsuppgift. Och angående Saras studentkonsert - jag längtar liksom inte tills den är över, men det ska bli skönt att ha en sak mindre att tänka på. Jag tycker det ska bli skiiiitkul att va med :D

Igår när jag kom hem från jobbet va ja så trött så jag gick och la mig direkt.. då va klockan nio. Tänkte att jag skulle somna då och vakna tidigare idag (typ sex, då skulle jag få sova i 9 h liksom) så jag kunde plugga lite på morgonen... varför tror jag alltid sånt? Självklart gick jag inte upp förrän sju ändå! Då hade jag sovit i 10 h, vilket i och för sig va gött, men då kunde jag lika gärna ha lagt mig elva igår kväll. Så då missade jag två pluggtimmar:P Lite jobbigt, men jag blev utsövd i alla fall. Måste lära mig att jag aldrig någonsin i hela mitt kan kliva upp tidigare på morgonen för att plugga. Jag fungerar liksom inte då:P

Mmm, nu gjorde jag en smoothie:P den blev riktigt god. Jag brukar oftast göra med hallon/blåbär och banan, men nu hade mamma köpt tropiska frukter som jag använde och ja, det blev riktigt gott :D

Kommentarer
Postat av: angelica

haha! jag är också orolig för balklänningen, jag provar den var 3:e vecka ungefär för att se att jag fortfarande kommer i den :P

2010-03-28 @ 01:29:18
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0