upp och ner

Herregud. Idag har jag verkligen humörsvängningar deluxe. När jag vaknade var jag glad, men visste att jag hade tusen saker att göra. Självklart tog jag inte tag i dessa utan la mig med en bok.... när jag inte tar tag i saker blir jag typ apatisk istället och allmänt nere (vilket betyder att jag blir det ganska ofta..). Det blev jag alltså nu - orkade inte svara på sms, ville inte göra nånting... till slut tog jag mig upp, tog ett bad och satte på musik. Nu är jag skitglad igen :D orkar inte bry mig om att jag inte har gjort allt jag skulle idag. Fick värsta vårkänslorna och känner mig typ kär. Igår var jag och Elin på bio i Karlstad, vi såg Remember Me, och jag kände mig kär genom hela filmen typ. Levde mig in i den så mycket. Samma sak förut när jag lyssnade på Uptown Girl (haha, jag vet) så kände jag verkligen med i låten och sen bara, men vänta... jag är ju inte kär i henne. Hahaha, jävligt svårt att förklara med det är vårkänslor som spökar i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0