Att blogga om andra bloggar

Jag läser dagligen bloggen http://blogg.stureplan.se/bloggkommentatorerna/. Tycker den är riktigt bra, dom skriver roliga och bra saker och inte bara om Kissies retuscheringar och Dessies pojkvänner, som skvallerbloggarna gör. De analyserar och diskuterar bloggare och deras påståenden. Jag skulle tycka det vore så jäkla kul att ha en blogg som skriver om andra bloggar! Nästan varje gång jag läser ett inlägg på en blogg dyker det upp något i mitt huvud som jag stör mig på/lägger märke till och som skulle funka i text. Och då menar jag inte "Fan va ful" eller "Ge mig choklad!!!" utan djupare saker, som att Kenza tror att hon är rolig när hon lägger upp fula bilder på sig själv. Deep stuff alltså. 

 Jag ska fan fråga om jag får ärva deras blogg när dom tröttnar, gud va kul det vore!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0