we are the world

Sitter och lyssnar på den nya versionen av "We are the world" - den för Haiti. Älskar den, så jag har lyssnat på den flera gånger. Och varje gång kan jag inte låta bli att störa mig på den där mannen som låter skitkonstigt. Det går inte att förklara hur han låter, men typ som någon som pratar genom en sån där röst-grej. Okej, nu blev det ännu krångligare, men han förstör lite tycker jag i alla fall. Han gör så att jag inte blir lika berörd. Jag brukar gråta när jag hör originalversionen, men det kan jag inte med den här. Jag vill snarare börja skratta. Samma med rap-delen, what's up med den? Kanske kan dom som gillar rap bli berörd av den, men inte jag.

Sen annars så måste jag tillägga att jag älskar Miley Cyrus i den här låten, hon har så cool röst!


Kommentarer
Postat av: anki

ååh samma här, älskar den låten! precis som du säger så låter han askonstigt, vet inte vad han gör? låter mest som han har nå cp ryck eller nått..

2010-03-08 @ 23:29:48
URL: http://ankinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0