1 maj

"Sköna maj välkommen till vår bygd igen, sköna maj välkommen..."
Hihihi, jag är ganska övertrött. Kan man gå ut oduschad i mjukisbyxor? I så fall gör jag det. Sitter här med täcket virat runt mig och har inget att ha på mig. Vill egentligen inte gå ut idag igen, men vi ska ha studentkommittéförfest hos dessie så jag vill dit, ska bli kul att festa med studentkommittén :) Sen har vi allihopa biljetter till tiki som inkluderar buffé och jag säger inte nej till gratis mat haha! Funderar på att dra hem väldigt tidigt faktiskt.
Jag pendlar dock mellan att tänka "Jihooo vi tar ju snart studenten" och "Bläää jag orkar inte.." Haha. Med min dåliga karaktär så lär det väl bli det förstnämnda som tar överhanden ikväll igen...
Igår var en rolig, galen kväll! Ja herregud ;)

Nej, nu får jag väl ta mig i kragen om jag ska komma iväg till Dessie nån gång! Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0