100518

Uj. Jag har inte bloggat på ett tag nu! Har massa annat för mig istället ;) Har egentligen inet att skriva men jag tyker det blir så dystert när det står "för 7 dagar sedan" när man loggar in haha.
Eller okej. Jag bloggar för att jag gör allt för att slippa börja på filosofin. Vill. Inte. Alls. Överhuvudtaget.
Hjälp.

Härligt väder är det idag iallafall! helt vaaaaarmt :) löv it ♥

Förresten, jag går på shake-diet nu haha. Jag vill gå ner lite till innan studenten så jag kör "desperatmetoden" och dricker bara viktminskningsshakes. Har i och för sig bara gjort det en halv dag än så länge, men det har gått bra hittills (höhö). Kommer nog bli svårare efter typ... tre dagar. Hjälp, jag vill inte tänka på det! Men jag skaaa klara att nå min målvikt innan studenten!

Nu ska jag duscha innan jag drar till stan och därefter till jobbet. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0