felicidad

Åh. Känner just nu en STOR lättnad. Jag ska ju jobba på Olssons Brygga i sommar, och imorgon är det kick off inför det. Igår gick jag in och kollade mailet vi fick för typ en månad sen för att se vilken tid och så man skulle vara där. Då ser jag att man skulle ha mailat in när man ville vara ledig, senast den 15:e maj. Jag fick p a n i k. Tänkte att dom kan ju inte komma ihåg att jag tar studenten, och tänk om dom har satt mig på schemat då! Tänk om det inte går att byta! Hjääääälp! Jag skrev ett mail och frågade, det kunde ju vara så att jag inte står på schemat överhuvudtaget eftersom jag är extrapersonal. Har gått och gruvat mig hela dagen för detta, tänk om dom ger mig sparken för att jag var så oansvarig!?!
Men så läste jag mailet nu och snälla Therese kom ihåg att jag tar studenten så hon hade räknat med det! Puuuuh :)
Dessutom kommer jag få ett schema när jag ska jobba vilket också är OTROLIGT skönt istället för att aldrig veta säkert och bli inringd på kort varsel. Den här sommaren känns säkrad jobbmässigt, eftersom jag jobbar på Palladium också och kommer nog få jobba där mer i sommar för Julia jobbar så mycket på Granngården, plus at städerskan har semester i 4 veckor så då ska jag städa också! G Ö T T ! :D

Har för övrigt haft en jätterolig kväll på Palladium, det var specialvisning av SATC 2 med modevisning och grejer. Jag och Julia fick agera mini-bartenders, det var kul :)

Åh vad livet känns bra just nu! jag tar studenten om 2 veckor och jag kan inte annat än le!
Gud, det här inlägget blev väldigt väldigt rörigt, men så är det när man har mycket att säga på en och samma gång!

Kommentarer
Postat av: angelica

Nu får du allt dela med dig lite av allt ditt arbete. Det ska räcka till alla! :P (avis på att du har sånt flyt) :P

2010-05-30 @ 22:53:31
URL: http://enlotus.blogg,se
Postat av: Anonym

Nu får du allt dela med dig lite av allt ditt arbete. Det ska räcka till alla! :P (avis på att du har sånt flyt) :P

2010-05-30 @ 22:54:13
URL: http://enlotus.blogg,se
Postat av: Anonym

Nu får du allt dela med dig lite av allt ditt arbete. Det ska räcka till alla! :P (avis på att du har sånt flyt) :P

2010-05-30 @ 22:54:38
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0