S T Ä D A

Gah! Jag försöker städa. Det går inte alls bra. Jag är glad och uppåt och vill inte alls städa. Hela min kropp säger nej när jag reser mig upp för att plocka upp nåt från golvet. Varför ska det vara så svårt? 
 Jag försöker få motivation genom att lyssna på musik, det är viktigt när man städar. Jag vill ha peppmusik som man kan dansa till! Men jag hittar inte rätt musik. Jobbigt.
Ibland, om man ska städa på kvällen till exempel, då passar lite lugn och fin musik bra. Men det går inte nu, för då vill jag bara lägga mig i sängen och tänka. Måste ha nåt crazy på jättehög volym!
Det får nog bli lite Håkan så länge. WOOOOAAAH!

Kommentarer
Postat av: karin

annars kan ju vi byta, så får du plugga muntligt i engelska c och så kan jag städa? :)

2010-05-02 @ 18:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0