Osloooo!

Hallå!
Fick sån himla lust att blogga. Har ju inte gjort det sen vi kom till Oslo.. Vi har bott här i en vecka nu :) Men lägenheten är långt ifrån färdig ändå haha... Jag trivs iallafall SJUKT bra och ångrar inte en sekund att jag gjorde det här valet. Jag trivs jättebra på barnehagen också, även om det är lite slitsamt ibland. Jag är ju bara vikarie så jag jobbar inte heltid men den här veckan blev det tre heldagar och det blir det nästa vecka också. Och det är ju bara början! Sen hoppas jag på att jag bara får jobba mer och mer ;)

Nu är det helg och jag ska åka hem igen imorn. Haha:P Jag behöver hämta massa grejer som jag glömt/inte insett att jag behöver, så jag åker hem imorn och stannar till söndag. Måste hämta massa kläder som inte var tvättade när jag åkte bland annat.

Nej, nu ska jag följa med Sandra och Jørn hem till han :)
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0