Min helg

Jag har haft världens bästa helg! En sån där ideal-helg som man bara kan ha i en storstad (haha). I fredags efter jobbet tog jag mig en tupplur för jag var så HIMLA trött. Sen hade vi myskväll med chips, godis och webtv (älska!). Efter typ två timmar tröttnade vi dock och bestämde oss för att ta en busstur! Vi åkte till Majorstuen, där vi inte har varit mycket alls och så gick vi och tittade i skyltfönster, på fina restauranger och sånt. Vi kände oss som tre luffare när vi tittade in på alla människor som satt inne på restaurangerna och där utanför gick vi med mjukisbyxor, mössa, vantar och hela paketet :P

På lördag morgon gick vi upp tidigt för vi skulle träna. Ja, träna! :P Zumba stod på schemat och GUD va roligt det var! Jag har nyss börjat träna på ett gym som vi bor granne med (haha)... Och Zumba ska jag verkligen fortsätta med! Sen åt vi frukost, slappade lite och så drog vi ut på stan. Vi hade lite saker vi behövde köpa och vi hittade nästan allt, så det var bra :)

Väl hemma så gjorde vi i ordning för räkfrossa. Adin och Rickard kom också hit och vi drack lite vin.. Men vi hade bestämt att vi skulle inte gå ut, för vi har lite dåligt med pengar just nu. Vilka tror ni stod på Trumpeten och sjöng med för full hals i karaokelåtarna ca 2 h senare då? Inte vi väl? Nej nej, absolut inte. Herregud va dålig karaktär vi har:P Men roligt, det hade vi! :D

Idag sov vi ut läääänge, tog det lugnt och sen åkte vi ut på en liten söndagsutflykt. Varken jag eller Sandra hade varit i Vigelandsparken så dit åkte vi. Sen blev det en mysig fika på Sandras favoritcafé som hade världens godaste morotskaka. Mmm... :)

Nu ska jag strax gå och lägga mig så att jag är någorlunda utvilad inför en ny arbetsvecka! Yes, jag ska jobba på barnehagen hela den här veckan också!

Kram & Godnatt.


Kommentarer
Postat av: angelica

det låter helt jävla underbart :)

2010-10-25 @ 23:54:26
URL: http://tygverk.blogg.se/
Postat av: ÄnnaBanääna

Lät ju inte helt fel hörre du!! När jag har tid över i framtiden ska jag komma och hälsa på och vi ska ha kul! Saknar er!

2010-10-28 @ 01:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0