meningslöst babbel

Fick lust att uppdatera bloggen nu! Är skittrött och borde egentligen sova men pratar lite med syrran på facebook och det är väldigt underhållande så jag kan inte slita mig!!!! Nu tipsade hon om en sjukt bra grupp; Vi som använder golvet som garderob. Vad är det med alla dessa grupper? Om ja ser nån som passar in på mig så bara MÅSTE jag gå med i den. Jag blir helt frälst och bara "shiiieeet, jag är inte den enda i världen som använder golvet som garderob!!" Hoppas bara inte jag blir lika arg som jag blev här (längst ner i inlägget)...
Och sen skulle jag vilja ha lite med självdestruktivitet i gruppen. Alla typ låtsas som om golvet faktiskt SKA användas som garderob, och skäms inte ett dugg för det. Men det gör jag. Jag dör lite smått inombords varje gång någon (förutom Elin typ) kommer in i mitt rum och det ligger tre ton skrynkliga kläder på golvet. Om jag vill ventilera mig, vart ska jag då vända mig liksom..?

Men herregud, det märks verkligen att jag är övertrött. Skriver saker jag själv inte ens förstår mig på. Jag skulle vilja undersöka den här bloggen och se hur mycket som är skrivet i den skulle gå under kategorin "meningslös skit".. 99% skulle jag tippa på?

Apropå facebook-grupper. Det här med att folk har ett behov av att skapa grupper och gå med i dem, det är väldigt intressant tycker jag. Vad är det för behov som styr människan att göra så? Tror fan det är en potentiellt ämne för min filosofi B-uppsats jag ska göra någon gång i framtiden, typ i maj. Vad tror ni? Är det ett behovsbaserat (va?) beteende eller är det bara uttråkade ungdomar det handlar om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0